Mějte stěhování vaší firmy pod kontrolou



Chystáte se k přestěhování firemních kanceláří například na druhý konec republiky, a obáváte se toho stresového martyria? Pak zůstaňte v klidu a rozložte na psací stůl velkou papírovou plachtu, kam budete zaznamenávat obyčejnou tužkou své poznámky a nápady v souvislosti s přípravnými pracemi. Zapomeňte na výpočetní techniku, ta se může porouchat a hlavně není dostatečně přehledná, plachta formátu A2 nebo dokonce A1 je pro vás mnohem užitečnější.

stěhování kanceláře

Na papír si zapisujte veškeré organizační záležitosti a obyčejnou tužkou proto, že zápis můžete kdykoli pružně gumovat a měnit. Svým způsobem by pomohla i tabule se speciálními smazatelnými fixy, ale papír je spolehlivější, protože zápis na papíře jen tak snadno „náhodně“ nesmažete.

Kdo se postará o zodpovědnost na jednotlivých úsecích – balení věcí a případnou demontáž nábytku můžete svěřit i stěhovací firmě, ale vždy by na tyto práce měl dohlížet někdo spolehlivý, kdo bude mít hlavně o všem přehled. Vytipujte si spolehlivé osoby, které budou zodpovědné za přípravné práce, a také jim nabídněte finanční odměnu.

příprava na stěhování

Časový harmonogram – velmi důležité je alespoň přibližně stanovit stěhovací plán a časovou osnovu. Stěhování firem v Praze Odnes to je natolik náročné, že se vyplatí začít s přípravami zhruba půl druhého měsíce před stěhováním. Budete potřebovat se stěhovací firmou domluvit balicí a výplňový materiál – jeho prodej či pronájem, rozmontování a přemístění nábytku, přesun či pokládku koberců a případnou instalaci svítidel, garnýží, zrcadel, polic a dalšího vybavení kanceláří. Součástí firem také bývají kuchyňky, vybavené kuchyňskou linkou, nádobím a spotřebiči, a to vše je třeba přesunout nejen bez úhony, ale na novém místě i nainstalovat a uvést do provozu.

Součástí časového harmonogramu je také rozfázování samotného stěhovacího dne, případně více dnů, jde-li o rozsáhlou akci s mnoha kancelářemi, do níž jsou zainteresováni desítky zaměstnanců.